RODO | POMOC:  +48 602 350 573    +48 (13) 448 55 33     sklep@egamart.pl   www.gamart.pl
Produkty 0
Koszyk
Wartość0.00 zł

Dostawa i Płatność

Wysyłka towaru

 
1. Zamówione Towary są wysyłane Klientowi za pośrednictwem:
 
a) firmy kurierskiej DHL (DHL Parcel Polska Sp. z o.o.)
 
b) firmy kurierskiej JAS FBG (wysyłka paletowa)
 
c) firmy kurierskiej GEFCO Polska Sp. z o.o. (wysyłka paletowa, wysyłka towarów niestandardowych)
 
f) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sklepem Klient może odebrać Towar w wybranym składzie spółki PPHU „Gamart” S.A.
 
 
Cennik
 

Kurier DHL: 15 zł (paczka o maksymalnej wadze do 31,5 kg)
Kurier DHL - pobranie: 20 zł (paczka o maksymalnej wadze do 31,5 kg)

Powyższe ceny dotyczą przesyłek standardowych, tj. kartonów o regularnych kształtach prostopadłościanu i o maksymalnych wymiarach 120 x 60 x 60 cm.

W przypadku przesyłek niestandardowych i paletowych prosimy skontaktować się ze sklepem egamart.pl
Koszt wysyłki będzie obliczony indywidualnie. 

 
2. Termin otrzymania przesyłki obejmuje czas realizacji zamówienia oraz czas dostawy.
 
3. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym termin otrzymania przesyłki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
 
4. Przy każdym towarze podana jest informacja o jego dostępności. Jeżeli Towar posiada status „Produkt dostępny, gotowy do wysyłki” oznacza to, że Towar znajduje się w naszym magazynie i zostanie wysłany w ciągu 24h (zasada ta dotyczy tylko i wyłącznie dni roboczych), licząc od momentu złożenia Zamówienia.
 
5. Zamówienia złożone w soboty i święta, zostaną wysłane w najbliższy dzień roboczy.   
 
6. Zamówienia złożone w dni robocze do godz. 10.00, zostaną wysłane w tym samym dniu.
 
7. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 10.00, zostaną wysłane w następnym dniu roboczym.
 
8. Zamówienie złożone na towary o różnym czasie realizacji, wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia tzn. po upływie najdłuższego z okresów podanych dla zamawianych towarów.
 
9. Na adres e-mail, podany podczas rejestracji, Klient otrzyma wiadomość o aktualnym statusie złożonego Zamówienia.
 
10. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na stronach internetowych, Sklep skontaktuje się z Klientem, aby poinformować o powstałym opóźnieniu i potwierdzić dalszą wolę Klienta, dotyczącą realizacji Zamówienia.

 
Płatności

 
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
 
a) e-przelew – zapłata za Towar i przesyłkę następuje za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
 
b) przelew tradycyjny - przedpłata pełnej wartości zamówienia (zapłata za Towar i przesyłkę) na rachunek bankowy Właściciela Sklepu.

Dane do przelewu:

 
c) pobranie – zapłata za Towar i przesyłkę następuje gotówką kurierowi przy dostarczeniu Towaru
 
d) zapłata gotówką lub kartą (debetową, kredytową) przy odbiorze Towaru, dokonanym w wybranym składzie spółki PPHU Gamart S.A.

 
2. Przy wyborze płatności przelewem tradycyjnym w polu „Tytuł przelewu” należy wpisać numer Zamówienia.
 
3. Płatność przelewem tradycyjnym powinna zostać dokonana w terminie 7 (dni) od dnia złożenia Zamówienia. Brak płatności w wyżej wskazanym terminie będzie skutkowało anulowaniem Zamówienia.
 
4. Wysyłka/wydanie zamówionego Towaru następuje po otrzymaniu zapłaty za Towar i przesyłkę.
 
5. Wysyłka Towaru zamówionego za pobraniem następuje po e-mailowym potwierdzeniu Zamówienia przez Klienta.   
 
6. Do każdego Zamówienia Sklep wystawia Paragon fiskalny lub na życzenie Klienta Fakturę VAT.
 
7. W przypadku wyboru Towarów wykonanych na indywidualne zamówienie Klienta (towar na zamówienie), Sklep może żądać od Klienta wpłaty zaliczki w wysokości 35% wartości zamówienia lub przedpłaty 100% wartości zamówienia.
 

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu:

  • PPHU "Gamart" S.A.
  • ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło
  • Telefon: +48 (13) 448 55 33
  • Tel. kom: +48 602 350 573
  • E-mail: sklep@egamart.pl